Dobili smo pismo našeg čitaoca u vezi odbijene reklamacije od strane servisa Tehnomanije. Navode smo više puta proverili, a pošto smo veoma osetljivi na nepravdu i bezobrazno ponašanje ovog lanca bele tehnike, email prenosimo u celosti sa video materijalom.

Huawei Mate D15 kupujem za radnicu u utorak 09.02.2021. u 17:47. na sajtu tehnomanija.rs, plaćam Visa Debit karticom firme. Prethodni se dobro pokazao, iako je sličan Honor model već imao isti problem o kome ću pričati u nastavku, no BC Group je odmah uvažio reklamaciju i refundirao novac (avgust 2020.).

Uređaj stiže na adresu u petak 12.02.2021. oko 13h. Po dolasku u kancelariju ga otpakujem i uključujem, krećem sa podešavanjem Microsoft naloga upisujući podatke. Odmah uočavam da se klacka pri kuckanju na tastaturi, tj. da donji ram/telo/šasija kućišta nije ravan. I nisu u pitanju gumene nožice koje su ispravno postavljene, već se radi o odstupanju od par milimetara. Nije mi bilo teško da probam na više stolova u kancelariji, naravno stolovi su savršeno ravni, laptop je na desnoj strani iskrivljen, isto kao pre pola godine HONOR MagicBook15, gde je BC Group maksimalno izašao u susret i reklamaciju uvažio odmah.

Snimak šaljem koleginici da bi znala zašto će još malo morati sačekati laptop, iz tog razloga je i snimljen, srećom. Snimljeno odmah po otpakivanju uređaja o čemu svedoči i screenshot iz Google Photos aplikacija, detalji o snimku, koji možete videti ovde.

Nedostatak odmah prijavljujem korisničkoj službi Tehnomanije, kao i činjenicu da mi kao pravnom licu nisu dostavili nikakav račun ni fiskalni, a to mi je potrebno za pravdanje sredstava. Oni odgovaraju i otvaraju ticket za reklamaciju. Istog trenutka uređaj pakujem u kutiju i odlažem na sigurno.

Zbog neradnih dana koji su usledili u ponedeljak i utorak, uređaj dostavljam tek u četvrtak, 18.02.2021. u Tehnomaniju na Novom Beogradu, kod Rode – Omladinskih brigada 100.

26.02.2021. dobijam obaveštenje da uređaj nije pokazao navedenu nesaobraznost i da reklamacija nije uvažena te da će oni ostaviti da se uređaj dodatno testira.
10.03.2021. stiže obaveštenje da je uređaj fizički oštećen i kao takav ne podleže uslovima Ugovora o prodaji. Oni još dodaju da, nažalost uređaj ne mogu da servisiraju i da se reklamacija odbija, o čemu svedoči screenshot ispod.

Dakle, kupili ste “novi” uređaj, koji ne mogu garantovati da nikad ranije nije bio otvoren jer mi je ličilo da jeste, ali ne želim da navodim jer nemam dokaze za to, sada nije ni bitno, ali ono što je bitno je da uređaj ima fizičke nedostatke – tzv. feler i da je prošao kroz, mogu slobodno reći, prilično nepostojeću kontrolu kvaliteta kompanije Huawei. Zašto biste koristili nov uređaj koji se klacka prilikom kuckanja?

Feler se zadesi, istrpi se, izgubi se vreme odlaska u prodavnicu, čeka se na odgovor na reklamaciju i čeka se … čeka 20 dana da bi odgovorili iz korisnickapodrska.com aka WinWin aka Tehnomanija da je uređaj oštećen. Rekli bismo da je ovo mesto gde se NE kupuje tehnika. Ćeraćemo se još.

UPDATE

24.03.2021. 11:36 – Dobijam na email i na broj telefona da mogu doći po uređaj na istoj lokaciji gde sam ga predao. Isti dan oko 18h idem (ne želeići da preuzmem uređaj već da ga vratim na reklamaciju), radnja je zatvorena zbog mera pandemije koje su na snazi najmanje 7 dana pre toga. Izgubljeno vreme.

Iako sam ih kontaktirao sa pitanjem zašto su mi ovo uradili, otprilike su naveli da oni nisu krivi već eto COVID19 i trenutna situacija u zemlji. Odlično. Kada sam ih pitao da mi pojasne kako sam mogao iskriviti uređaj u prvih pola sata korišćenja (kada sam im javio da ulažem reklamaciju) i sebi poprilično zakomplikovati život, oni su naveli:

 

5 8 glasovi
Article Rating
Share:
Pretplata
Obaveštenje
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare