Kvalitetom televizora i pažljivim pristupom svakom od tržišta na kojima posluje, ali
i naprednim tehničkim opcijama svojih TV modela, Hisense je tokom decembra prošle godine uspeo
da postane svetski broj jedan po obimu isporuka.
Kompanija Hisense, veoma cenjena i kod nas, za ovo ima i zvaničnu potvrdu!
Priznati Institut za istraživanje tržišta, AVC Revo, objavio je svoj novi mesečni Izveštaj o globalnim
isporukama TV uređaja za decembar 2022. godine, koji je potvrdio da je broj globalnih isporuka
Hisense televizora u poslednjem mesecu 2022. dostigao 2,326 miliona, što je bilo dovoljno za veliki
uspeh i prvo mesto na svetu.
Hisense je tako oborio još jedan rekord, nakon što se već našao na drugom mestu po obimu TV
isporuka na globalnom nivou – od januara do oktobra 2022. godine – i to u mesecu tradicionalnih
kupovina, koji je jedan od najvažnijih tokom svake godine.

Takođe, prema podacima koje je objavio AVC Revo, Hisense televizori su tokom cele 2022. godine
zauzeli 2. mesto u svetu, dok je njihov tržišni udeo dostigao 12,06%. Isporuka Hisense uređaja u
inostranstvu porasla je za 12,2% u odnosu na prethodnu godinu, uz brz rast u Evropi, Japanu i na
tržištima u razvoju širom sveta.

 

Uvek na pravom mestu, uz najbolje

Na nedavno održanom FIFA Svetskom prvenstvu 2022, Hisense je skrenuo pažnju na brend i
proizvode, osim kao partner i zvaničan sponzor ovog sportskog događaja, i svojom reklamnom
kampanjom – Hisense televizori su broj jedan u Kini i svetski broj dva.
Tržišni uspeh i konstantan napredak Hisense je oduvek gradio na temelju beskompromisnog
kvaliteta televizora, opremljenih vrhunskim i smislenim rešenjima koja kupcima pružaju mogućnost
da budu u centru dešavanja onog što gledaju, ali i korak ispred svih, kada se radi o pametnoj
tehnologiji.

0 0 glasovi
Article Rating
Share:
Pretplata
Obaveštenje
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare