Android Telefoni

Samsung Galaxy Z Fold2 stigao u Srbiju

Predvodnik treće generacije preklopnih telefona, od sutra je moguće kupiti i u Srbiji. Reč je o uređaju sofisticiranog dizajna, koji u potpunosti menja oblik budućnosti, zahvaljujući revolucionarnim performansama pametnog telefona, sklopivom staklu i bateriji koja traje čitav dan. Z Fold2 idealan je za užurbani svakodnevni život i multitasking, sa nikad većim prednjim i impresivnim glavnim, unutrašnjim ekranom.

Samsung Galaxy Z Fold2 korisnicima pruža potpuno novo mobilno iskustvo, uz unapređene mogućnosti i značajne inovacije. Ono što karakteriše ovaj vrhunski uređaj je hrabar dizajn u kombinaciji sa naprednom tehnologijom izrade. Kada se otvori, Z Fold2 ima glavni ekran od 7,6 inča. Međutim, slanje elektronske pošte ili gledanje omiljenog sadržaja moguće je i bez otvaranja uređaja, zahvaljujući Infinity-O Cover Screen ekranu od 6,2 inča.

Deo novog dizajna ovogodišnje generacije preklopnih telefona je i šarka, koja se gotovo neprimetno uklapa u kućište telefona sa CAM mehanizmom. Šarka na Galaxy Z Fold2odlikuje se revolucionarnom tehnikom, modifikovanim sastavom i izmenjenom gustinom vlakana. Takođe, ovaj pametni telefon poseduje i inovativnu tehnologiju čišćenja, kako se prašina i neželjene čestice ne bi zadržavale u prostoru između preklopnog mehanizma i kućišta.

Korisničko iskustvo uz pametni telefon kao što je Z Fold2 dostiže potpuno novi nivo, te je ovaj preklopni telefon izuzetno pogodan za sve koji vole multitasking. ZahvaljujućiFlex Mode funkciji, snimanje, fotografisanje i pregledanje sadržaja u realnom vremenu postaje znatno lakše, dok kamere na ovom uređaju posedujuPro Video, Single Take, Bright Night i Night Mode režime, što korisnicima omogućava da ovekoveče svaki trenutak na vrhunski način.

Ovaj jedinstveni preklopni telefon biće dostupan na lokalnom tržištu u mistično crnoj i mistično bronzanoj boji, po ceni od 244,990 dinara. Više informacija o uređaju možete pronaći na https://www.samsung.com/rs/smartphones/galaxy-z-fold2/.

0 0 glas
Article Rating
Pretplata
Obaveštenje
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
Vidi sve komentare