Oni koji prate industriju mobilnih telefona znaju da je nekada najjači proizvođač pametnih telefona HTC poslednjih nekoliko godina u ne baš zavidnom položaju. Međutim, sveže vesti iz samog vrha kompanije najavljuju svojvrstan reboot u 2019.
Mlađe generacije koje znaju samo za Samsung i Apple u HTC-u verovatno vide nejasan brend, koga ne kupuje niko, ali nekad, a to nekad i nije tako davno, HTC je bio najjači proizvođač pametnih telefona. Između ostalog HTC je brend koji stoji i iza prvog Android telefona u istoriji te platforme. Više o HTC istoriji.
Kompanija je unazad nekoliko godina u moru konkurencije, jednostavno izgubila tlo pod nogama. Uprkos pouzdanim i kvalitetnim uređajima, HTC-u jednostavno ne ide. Nije pomogao nepostojeći marketing, kao ni brojne ne baš mudre strateške odluke. 2011. HTC je imao skor 9% tržišnog udela, a prošle godine su imali jedva 0.8%.
HTC međutim ne odustaje, a vrh kompanije najavljuje svojevrstan reboot u 2019. kad će u fokusu biti uređaji iz uređaji iz srednjeg i top segmenta.
Koliko su se naše svakodnevne navike promenile i digitalizovale shvatimo kad i za najobičnije stvari…
Kvalitetom televizora i pažljivim pristupom svakom od tržišta na kojima posluje, ali i naprednim tehničkim…
Nakon prvog striming servisa HBO GO preimenovanog u HBO Max, Netflix-a (koji nikada nije zvanično…
Jedna od najboljih IT kompanija na svetu, Q agency, otvorila je predstavništvo u Beogradu i…
S22 je mainstream flagship južnokorejskog tehnološkog diva za 2022. godinu. Predstavljeni su S22 kao još…
Jedna od najpoznatijih predrasuda koja se pripisuje IT stručnjacima jeste da su štreberi, kompjuterski zanesenjaci…