IT

Samsung uvodi siguran servis za svoje korisnike

Kompanija Samsung Electronics Co., Ltd. najavila je u Srbiji uslugu Siguran servis, kako bi svojim korisnicima obezbedila neometano servisiranje proizvoda i u okolnostima kada je potrebno ostati kod kuće. Usluga Daljinska podrška pruža brzu popravku televizora i pametnih telefona, dok će servis Od vrata do vrata omogućiti bezbedno, beskontaktno preuzimanje i transport uređaja. Istovremeno, Samsung će sprovoditi i dodatnu dezinfekciju, kako bi higijena bila na najvišem nivou.

Nakon kontaktiranja korisničke podrške, uz Daljinsku podršku potencijalni problem koji se pojavi na Samsung televizoru ili pametnom telefonu biće brzo rešen, bez potrebe za izlaskom iz kuće. Putem aplikacije Smart Tutor, uz saglasnost korisnika, agent korisničke podrške može daljinski pristupiti uređaju kako bi ga pregledao, a svi koraci mogu se ispratiti na ekranu. Na ovaj način, pomoć će biti ukazana pri svakodnevnim aktivnostima, kao što su optimizacija naloga, različita podešavanja ili ažuriranje softvera i aplikacija.

Korišćenjem servisa Od vrata do vrata, u slučaju kvara na televizoru ili telefonu, korisnici mogu pozvati korisničku podršku i osoblje će doći na željenu adresu, odakle će preuzeti uređaj kome je neophodna poravka. Ukoliko korisnik odluči da sam preda uređaj u servis, to može učiniti na siguran način – bez kontakta sa servisnim osobljem. Uređaj će nakon obrade biti vraćen na adresu stanovanja.

Kako bi bezbednost korisnika bila dodatno povećana, Samsung će pre i posle servisiranja dezinfikovati sve uređaje, upotrebom tečnosti na bazi isopropil alkohola i/ili emitovanjem UV-C svetlosti. Time će sa uređaja, bez oštećenja, biti otklonjeno do 99 odsto prisutnih čestica.

 

Za više informacija o sigurnom servisu u Srbiji, posetite www.samsung.com/rs/siguran-servis ili pozovite Samsung korisničku podršku na +381 11 321 68 99.

0 0 glasovi
Article Rating
mobifi

Recent Posts

Aplikacija umesto vas pronalazi lekove bez odlaska u apoteku

Koliko su se naše svakodnevne navike promenile i digitalizovale shvatimo kad i za najobičnije stvari…

2 years ago

Hisense postao globalni lider na tržištu televizora

Kvalitetom televizora i pažljivim pristupom svakom od tržišta na kojima posluje, ali i naprednim tehničkim…

3 years ago

SkyShowtime je stigao – Da li vredi?

Nakon prvog striming servisa HBO GO preimenovanog u HBO Max, Netflix-a (koji nikada nije zvanično…

3 years ago

Q agency otvara predstavništvo u Beogradu

Jedna od najboljih IT kompanija na svetu, Q agency, otvorila je predstavništvo u Beogradu i…

4 years ago

Nova Samsung Galaxy S22 serija je stigla

S22 je mainstream flagship južnokorejskog tehnološkog diva za 2022. godinu. Predstavljeni su S22 kao još…

4 years ago

IT stručnjaci nisu samo kompjuterski zanesenjaci

Jedna od najpoznatijih predrasuda koja se pripisuje IT stručnjacima jeste da su štreberi, kompjuterski zanesenjaci…

4 years ago