Epidemija COVID- 19 promenila je način poslovanja u celom svetu, ali i dovela do eksplozivnog razvoja tehnologija i temeljne reforme u brojnim industrijama. Kompanija Huawei je u logističkom centru Dongguan za samo šest meseci uz pomoć automatizovane opreme i inteligentnih algoritama, povećala efikasnost proizvodnje za 67 odsto, dok se ciklus proizvodnje skratio za više od 50 odsto. U ovom trenutku Huawei ima 100 spremnih rešenja zasnovanih na različitim scenarijima čiji je cilj da omoguće veće benefite i dodatnu vrednost.
Na konferenciji HUAWEI CONNECT 2020 Peng Zhongyang, član odbora i predsednik Enterprise BG, Huawei, održao je glavni govor na temu “Promena paradigme u smeru generisanja veće vrednosti” i otkrio na koji način je ova kompanija unapredila svoje poslovanje u godini u kojoj su zabeleženi najveći ekonomski gubici.
Nova paradigma digitalne transformacije – Digitalni ekosistem sa kojim Huawei stvara i deli vrednost, je od ključne važnosti za digitalnu budućnost.U digitalnoj eri, suština posla je da se “poveća kolač” i da se ostvari win-win rezultat uzmesto da se bude na nuli. Baš zbog ovoga Huawei predlaže izgradnju trodimenzionalnog digitalnog ekosistema u obliku kocke. Prva dimenzija cilja budućnost digitalizacije, sa uvidima u to koje potrebe nisu trenutno zadovoljene među brojnim odabranim scenarijima u različitim industrijama. Druga dimenzija služi sakupljanju različitih sposobnosti i veština partnera, kako bi se one u potpunosti iskoristile. Treća dimenzija je razvijanje višestrukih poslovnih modela i oblika saradnje sa ciljem pravljenja i deljenja vrednosti zajedno. Ovo je permanentna sila koja kontinuirano radi na razvoju i proširenju tržišta.
“Potrebno je da se kompanije fokusiraju na potrebe i želje svojih korisnika, kako bi kreirale rešenja zasnovana na realnim scenarijima sinergije pet ključnih tehnoloških oblasti koje kreiraju digitalni ekosistem više vrednosti.
Vrhunsku tehnologiju, industrijsku ekspertizu i realizaciju, neophodno je integrisati u celinu, a teoriju pretvoriti u realnost, uz konstantna istraživanja i inovacije,” zaključio je Peng.
Zhongyang podseća na najznačajnije tehnološke inovacije koje je Huawei realizovao u prethodnom periodu.
Koliko su se naše svakodnevne navike promenile i digitalizovale shvatimo kad i za najobičnije stvari…
Kvalitetom televizora i pažljivim pristupom svakom od tržišta na kojima posluje, ali i naprednim tehničkim…
Nakon prvog striming servisa HBO GO preimenovanog u HBO Max, Netflix-a (koji nikada nije zvanično…
Jedna od najboljih IT kompanija na svetu, Q agency, otvorila je predstavništvo u Beogradu i…
S22 je mainstream flagship južnokorejskog tehnološkog diva za 2022. godinu. Predstavljeni su S22 kao još…
Jedna od najpoznatijih predrasuda koja se pripisuje IT stručnjacima jeste da su štreberi, kompjuterski zanesenjaci…